Monday, December 31, 2007

Eago's Birthday Dinner

為左慶祝Eago生日,我啦, Kit啦, 同Eago一齊去何民田食sushi

Kit介紹飲左枝柚子味既清酒,好好味

要左一隻魚生船
入面有三文魚呀,赤貝呀,蠔呀
Tuna呀,醋鯖魚呀,海膽呀....咁lu
重有赤貝同北寄貝壽司
蟹子沙律
海膽手卷
蝦刺身
火灸三文魚壽司同火灸鵝肝壽司
火灸鰻魚壽司(如果有鰻魚漿會更好味.)
蔥魚壽司卷等等

整體上好新鮮,好好味.不過如果切厚o的會更好. ^___^

No comments: