Saturday, October 8, 2011

吉野家 - 廣島野菌牛丼

見到D木魚絲係度跳舞,very NiCe! -[©___©]-

今次有加汁,正! -[㊣___㊣]-

但係又唔被人加溫泉蛋!! -[T___T]-


No comments: