碟牛肉好似好正o甘呀!好野!我係第一個留言的!
係呀.間野係佐敦之嘛,搵日同你去囉. ^_^
我支持o下你啦, 留下言, 果d一舊舊係咩黎架!碟牛肉就幾正!
Thank you 先啦,o個o的係包仔o黎架,點o的汁.好好味架!
Actually, 好朋友,你係邊個呀?我識唔識你架?
Post a Comment
Music Playlist at MixPod.com
5 comments:
碟牛肉好似好正o甘呀!
好野!我係第一個留言的!
係呀.間野係佐敦之嘛,搵日同你去囉. ^_^
我支持o下你啦, 留下言, 果d一舊舊係咩黎架!碟牛肉就幾正!
Thank you 先啦,o個o的係包仔o黎架,點o的汁.好好味架!
Actually, 好朋友,你係邊個呀?我識唔識你架?
Post a Comment