Wednesday, September 12, 2007

潮州餅好好味

朋友送o左o的潮州餅俾我食,好清,唔甜,好好味!聽講重好貴添!

<向東面講> 多謝晒!

2 comments:

好朋友 said...

你終於知道我是誰, d潮州餅比起舊年平左, 唔信你問o下親戚啦!

KennyT said...

真係好好味, 謝分向, 謝你的好友向東講, 你有冇另外一個朋友叫向西講又會買下野食比你架? 有就好喇!