Tuesday, October 2, 2007

不倒翁

星期日去左左敦道既不倒翁中日火鍋料理食打邊爐.



佢個招牌已經好靚喇!



我朋友話係"阿蘇"介紹過既,所以因該信得過掛.



去食的"日"野竟係要飲Saki架啦,個樽重好靚添!



果套黑色既餐具都幾好睇.



佢都有混醬架,



呢pei就係我搞出黎架喇,乘係無落rasabi喳.



呢盤就係日本雜菜.



我地既湯底係醉雞鍋.



肥牛都好靚同好好味.



睇下塊鮮紅色既肥牛漂蕩o係o的青BB既菜湯上面,幾有詩意.哈哈!



呢張就係佢o係進入我五臟六腑前既遺容喇.亞門!

No comments: