十九號去左滇家菜食晚飯,係食雲南菜黎既.
佢o地用既係新式既"雞公"餐具,都幾有特色架.
尤其隻羹個雞公仔重好靚添.
筷子托朵花清清o地.
前菜係涼拌茄子及凍食炸蝦.
呢個係小氣鍋雞.真係好細,個羹又大,差
o的"畢"唔到!
呢個係黎錯左既炒雜菰.
呢個係好好味既斯斯雞(sisi chicken, ^__^),重有皮蛋(松花架!)伴邊添. ^_^
有兩碟漿料提供.一碟係薑油,另一碟係川椒醋汁<--勁正!!!不過o的雞就老左小小囉.
南瓜炒牛"輾".係我最唔鍾意既"棉花牛",o的南瓜炒得唔夠"霖"身.
沙鍋雞煲,中規中矩啦.
豉汁蕃薯苗炒得好好味.
希望遲o的再黎試其他野啦.


No comments:
Post a Comment