Monday, October 15, 2007

歌姬

十二號同朋友去左睇楊千嬅第一場演唱會,覺得佢唱得好好.

無走音,只是唔記得小小歌詞嗟!

最得意係古天樂果part啦,佢淨係伴住千嬅邊行邊舞,引因為我坐得遠都認唔出佢添!

好在佢o地最後有咀咀,都算有高潮!

梁漢民果一part就好正,有歌有舞咁,Good!
o的friends話千嬅第一次演唱會時唱得好衰.我無睇,no comment.但係今次真係唱得唔錯囉.
要彈既就係o的衫太小同唔係件件都咁grand囉.
好啦!我俾85分啦,有進步空間丫嗎. ^_^

No comments: